4 juni

Inte behöver man någon dusch heller  , bara att gå ut på gräsmattan och ställa sig inte , naken förstås.I morse när Pia och jag skulle gå ut sp stannade hon i dörröppningen efter att hon tittat ut på väret och nästan med benen i kors av nödighet. Då sa husse att hon måste gå ut och med millt våld så puttade jag ut henne , och snabb var hon. Ned från trappen över stengången och pinkade sedan två meter framåt och bajsade sedan upp på trappen igen och in. Jag hann aldrig ut från trappen. Med hum hum påsen i hand gick jag till soptunnan, då stod pia på köksbordet och tittade på mig.Börjar at få ont i handen igen, men det slår inte till och kommer inte värken tills i morgon bitti får jag väl ta det lugnt så kanske jag klarar mig under helgen. Vi får väl se.

Jaha, så var det väl några bilder igen då, få se vad jag hittar.

                               
Här är det två truffingar                                                  Här är två till




Detta var allt för idag , hej då.



Christer    ( morfar )


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det är ett j-a skitväder, nu får du ta och beställa lite finväder istället :). Håller tummarna för handen <3<33

2009-06-04 @ 19:53:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

haha va snabb hon verkade, hon är lite rolig hon :) <3 usch på vädret :(

2009-06-04 @ 22:32:04
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Klart du också har 3 ortoligt vacka barnbarn du med hahahaaa <3<333

2009-06-10 @ 09:10:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0