2 juni

Så var den värmen över , men nog hade vi en del fina dagar , på altanen gick det inte att sitta förän solen hade gått ned. Tack och lov för får pergola ute i vänstra hörnet där var det skugga och  " lita " blåst , men där hade vi det fint. Hade också lite fint främmanbde av herrskapet Holm / Bergkvist och solstrålen Tindra. I övrigt har Siv satt lite blommar utanför altanen. Detta är något vad som hänt sen sist. Nu tar vi nuet, Idag hade jag Sara och Kristian på lunch och det hade jag nästan glömt men det gick ju vägen i alla fall. Dom fick lunch i alla fall innan jag skjutsade hem dom.Sen åkte Pia och in till stan och hämtade Siv och handlade lite bl a ett nytt snöre till grästrimmern, så nu har jag trimmat kanterna på gräsmattan insida idag. EMMA , jag är över högan stolt  över dig och ditt G i matte, vore du har nu skulle du få en stor puss mitt på mun.GRATTIS. Nu blir det bilder.

                              

" En tuff brud i lyxförpackning "                              Här är rn annan liten tuff brud.


Det får bli allt för ikväll så god natt alla.

Christer ( morfar )


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka sötnosar du har hiihii. Vad du är duktig som trimmat, då är det jättefint hos er nu :). <3<33

2009-06-03 @ 10:30:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0