19 juni Midsommarafton

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA.  Så var det midsommar även denna  sommar ( vinter ) eller vad man nu kan kalla den årstid vi nu är inne i. Här om dagen var det vitt på vissa delar av marken och det är man inte heller van vid, men så var det.

Problem har jag också p g a dåligt drag i pannan så pelletsbrännarn står stilla. I natt har elpatronerna varit på för varmvattnets skull, skulle väl ha varit uppe på taket och kollat men regnet ställer till det för mig. Nog om detta. I eftermiddag kommer dom ned från tänger så jag har varit och köpt en ny gastub så att jag kan grilla ocg så skall vi ha   dillkokt färskpotatis till och lite annat smått och gott.

Men som sagt nu är det trotts allt midsommar, så ha en bra helg.


                                           



                                            

Se så fina dom är alla.


Christer ( morfar )




Kommentarer
Postat av: siv

Ja JÄTTEGOA är dom alla..

2009-06-19 @ 14:49:16
Postat av: sara

Hihih gott med mat! :D jaa men nu tycker jag att vi kan få lite sol :) <3

2009-06-19 @ 18:01:57
Postat av: Helen

Det var jättegod mat, tack snälla :). Och tack för en trevlig midsommardag. Hoppas att det blir så fint väder som du såg på yr :). Imorgonbitti hoppas jag att du och Tommy får till det uppe på taket så ni får både varmvatten och värme igen. Ja det är så fina tjejer du har, hihihii. Puss puss. Älskar dig pappa <3<33

2009-06-19 @ 22:21:19
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0