22 december

Hej igen, nu var det så där, ett tag sedan sist. Skall försöka få in några rader. Jag kan med nöje se attb det blivit vinter även denna "vinter", det är väl kul för barnen men det jag inte tycker om är kylan dpm kommit och inte vill släppa någon gång, det skulle räcka med 4 -5 grader. Sedan är det julen som också har kommit åter som vanligt vid den här tiden på året, det är väl roligt. Eftersom våra stora barn skall fira julen hos sin pappa i år så firar vi julafton en dag tidigare så imorgon äår det dags då är ni alla så välkomna ned till oss, det blir roligt.

Nu vet jag inte vad jag skall dkriva mer men jag skall väl hämta något kort också.

                              

Här är två spm väntar främmande                          Så här det det faktiskt ut idag.
i morgon .



Ja, det var väl detta .

Christer    ( morfar )

                                                               

Kommentarer
Postat av: Helen

japp imorgon kommer vi och invaderar ert hus hihihhiii <3<33

2009-12-22 @ 21:14:34
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0