9 aug

Hej igen " go vänner ", nu var det att tag sedan jag bloggade beroende på att jag har jobbat i underjorden, d v s i våran källare inte hela tiden men en del av den. Har gjort i ordning hallen där nere spacklat, målat och lagt nytt golv å det var inte det lättaste, det var vint och snett på alla håll och kanter men nu är det klart sedan några dagar och det var skönt. Nu håller Siv på att måla dörrarna, en är färdig och den andra håller hon på med så det går framåt. Nu så här lördag o söndag har vi tagit det mycket lugnt och det var skönt . Nu har jag fått order om att åka och handla margarin för vi ska bjuda fam Holm / Bergkvist på middag i kväll . Nu ska jag se vad jag kan bjuda på för bilder idag.

                   
Här är en tomat, den första                             Knegarn.....                                              


                                                                                       
Se så stor våran lilla gumma
har blivit, hon har börjat att
krypa på riktigt nu också.
                                                                                  




Jaha , det var väl allt för denna gången då ...........


Christer ( morfar )

Kommentarer
Postat av: siv

Ja det blev jättesnyggt gubben min

2009-08-09 @ 20:00:10
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Helen

Hallen blev jättefin pappsen, du är så duktig. :) Tack för den jättegoda maten <3<33

2009-08-09 @ 20:25:45
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag måste hem och kolla på eran hall nu :) hihi puss <3

2009-08-12 @ 00:03:23
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0